15/4

Snabbt inlägg då jag ska möta upp en vän för att sen ta oss till skolan om ca. 15 minuter.
Humöret känns okej, tror säkert det blir bättre under dagen dock har jag en jäkla beslutsångest om vad som ska hända i eftermiddag, hmm.. ;D

aja, här kommer en dagens outfit&facelook.



Haha, snyggt face!

 

Vitt baslinne GinaTricot
Hög svart kjol med guldknappar H&M

Leggings är det under, längtar tills jag kan gå såhär fast barbent men tror man får vänta några veckor iallafall.

Osäker på vad jag ska ha för skor till ,mina converse eller ett par sommarskor? hm..  Himla mycket beslutsångest idag, lär bli en ganska spontan dag så jag slipper tänka så mycket =D

 

 

Blomma i håret idag, ett hårspänne från H&M




Ha en bra dag guys! hörs senare.

 

 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0