16/4

Här får ni en bättre outfit bild, kände att den förra verkligen inte dög.



Fått frågor om ifall kjolen finns kvar i butik, och nej! Det gör den inte då jag köpte den för ett år sedan av en kompis när jag var på jakt efter en högre kjol, alla jag prövade i stan var alldeles för stora även i storlek 32!!! Så sa en vän att hon hade en hemma som hon ändå inte hade användningför och eftersom att vi då hade ungefär samma storlek så tog jag chansen, och ja! Den passade. Och detta var då för ca. 1 år sen så skulle inte tro att den finns kvar men finns liknanade på Indiska men då utan knappar, men det kan man ju sy på själv om man är lite händig ;) .


Målade även naglarna idag, i rosa, Mavala 52 Toulouse.



Den är dock mer rosa iverkligheten. Och just det, här är ringen jag tillverkat själv ! Haha.




xoxo


Kommentarer
Postat av: sofie

Har lagt upp en ny spotify lista nu:) Kolla in dem om du känner för det^^ haha

2010-04-16 @ 16:49:08
URL: http://pippisdabok.blogg.se/
Postat av: olivia

sv: Hihi jaa erkänn snygga?!;D ja man kan ju ha en sådan bh från bikbok, du vet en sån jag har? assnyggt:D

2010-04-16 @ 18:08:04
URL: http://www.wrongisright.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0