19/4

Bra dag igår, vinst blev det för killarna och jag fick chansen att gå mitt på planen. Mäktig känsla!

Doch liggandes här, föll ihop av allt skratt wähj.

Idag är det skola igen och solen skiner, wiho. Hoppas verkligen att det blir varmt uppåt dagen, skulle va så himla härligt. Efter skolan så åker jag&stina till gymmet, great! Sen blir det förmodligen att träffa pojkvännen en stund, vem vet :) . Här kommer iallafall en dagens outfit!

 


Har börjat gilla min höga kjol igen och den används flitigt!

Både kjolen och linnet är från H&M , mina converse är vita och fina igen så de åker på!

 

 

 

xoxo


Kommentarer
Postat av: hedvig

gal1 tjej på planen...

träna bra! 8)

2010-04-19 @ 15:27:21
URL: http://trainonfire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0