a part of mah life ?

Hello guys!
Ingen uppdatering igår, varför? Hade helt enkelt mycket för mig.. gick länge i skolan och efter det drog jag&sanna direkt till gymmet i ca. 2 timmar, var sjukt härligt och träffade många bekanta ansikten, tummen upp! Efter det gick jag hem till Tim och myste lite och kom alltså inte hem förrän på kvällen och då stod plugg på listan.


Idag är jag sjuk, en huvudvärk som inte vill ge med sig och svullet öga.. hoppas det går över till imon då jag troligtvis ska träna med tim och sedan drott med ett par kompisar, vill ju också va frisk till Valborg såklart.

Jag uppdaterar inte lika mycket som innan, verkligen inte.. Men jag har ju faktiskt ett liv, och för att vara ärlig. Så är inte bloggen en del av mitt liv, isåfall är den nästan obefintlig. Jag önskar att jag kunde säga att bloggen var ett av mina intressen, något jag brann för och alltid hittade tid till, men hur gör man? hur gör man för att bygga upp en sådan låga. Jag har så himla mycket att göra också när det är skola, måste hinna med kompisar&pojkvän, träna&shoppa och allt annat som hör till vardagen!  

Just nu ska jag iallafall börja tänka lite på ett arbete som ska vara klart nästa vecka, valde temat hora&bögjävel, haha.. Ett religionsarbete är det så vi får väll se hur det går!   Ska försöka uppdatera mer och införa lite mer saker här, bland annat hiss&diss och annat smått och gått, så nästa projekt får bli att hitta tiden för det har jag alldeles för lite av. 

 

 

Aja, ha en bra dag & förlåt för tråkigt inlägg och dålig update. SKA bli bättre, hörs senare!

 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0