BackOnTrack

Yeah, nu är jag här igen! Redo med ny uppdatering och bättre humör.

 

Dagen har varit chill men jobbig, hm. Allt på en gång! Började med nationella i matte, gick sådär. Sen hade vi håla i en evighet och sen hade jag en tandläkar tid vid halv 2 så var inte lönt att gå till slöjden. Nu är klockan runt 4 och jag ska troligtvis träffa min pojkvän senare, antingen blir det bara att umgås eller så går vi på bio:)

 

Här kommer dagens outfit! Kommer dock byta om snart ifall det blir att jag drar iväg men isåfall får ni ny bild senare.

                                

                                                                       SENARE
FÖRST

Stor tee - weekday                                        Linne-glamour
Chinos- jc                                                      Kofta-Hm





Hade nämligen beslutsångest, men blev det sista iallafall. Och vem vet, ikväll kanske det blir en tredje outfit!

Tänkte tipsa om några hårprodukter, alla från Loreal profesional Paris och säljs endast hos frisörer.

Den vita flaskan heter fix design och är verkligen drömmen, den ger både stadga, volym och glans! Den fungerar verkligen och rekomenderas verkligen, vanligt hårspray kan slänga sig i väggen!

 

Sen de gula flaskorna är repair produkter, det ena är ett super bra schampo som gör håret silkeslent och det andra är en inpackning som jag dock inte hunnit testa än.





De var allt från mig så länge, ha en bra kväll guys!


xoxo


Kommentarer
Postat av: sofie

snygg tröja från weekday!! :)

2010-04-22 @ 21:51:19
URL: http://pippisdabok.blogg.se/
Postat av: hedvig

♥♥♥

2010-04-22 @ 21:59:49
URL: http://trainonfire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0