CHiLL

Hallo!
Dagen bjuder på handbollsmatch,sällskap av hedvig och chill. Kanske får in lite plugg också, men det återstår att se.

Klockan är ungefär 1 och jag ska käka en god sallad snart och sen beger jag mig hem till Hedvig, där ifrån tar vi bussen till Arena hallen där det är min killes handbollsmatch, efter mycket om och men så lyckades han övertala mig att komma och kolla.. Haha, men blir väll säkert helt okej, har ju bra sällskap så!


Eftersom att det är söndag, lite planer och allmänt tråkigt väder så blir det en chill outfit.

Chinos JC

Slappt svart linne GLAMOUR

Halsduk och skinnjacka på detta, förhoppningsvis mina converse också!

 

 

Ska tipsa er om tipsa er om ett par hårtabletter som fungerar sjukt bra, och ja. Då menar jag verkligen sjukt bra.

De heter hårkontroll och säljs på alla hälsokost butiker, kostar runt hundringen skulle jag tro och ett paket räcker i 1-2månader. Många tror att det är allt hår som växer mer vilket bara kan kännas jobbigt, men då har man missuppfattat hela grejen, för hårtabletterna som heter Hårkontroll gör endast så att du får tillskott av vitaminer som du har brist på och de ger ditt hår en mycket bättre kvalitet som gör att det inte blir lika slitet, som i sin tur gör att du inte behöver klippa dig lika ofta. Mitt hår var för något år sedan en katastrof, har tyvärr inga bilder men det var så sjukt slitet, kändes som sockervadd. Jag fick klippa det till axlarna och väldigt mycket uppklippt då mitt hår var helt förstört av plattång osv. Men efter att jag käkat dehär tabletterna i ca. 1år så har det blivit sjukt mycket bättre, är knappt slitet och har en bra längd på det nu. I LOVE IT!








Aja, ha en bra söndag everybody!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0