FÖRLUST!

Blev ingen mer uppdatering igår då jag hade fullt upp, blev iallafall en runda på stan och fick med mig hem ett par jeans&ett färgglatt linne, bild kommer senare!
Efter det väntade drott, stämningen var på topp&det kändes sjukt mäktigt när spelarna rullade in, dock blev det förlust för hemmalaget men det tar de igen nästa match ;)!   Träffade endel folk på matchen, bland annat klasskamrater och pojkvännen, detta ska defenitivt göras om.
På kvällen träffade jag tim, vi myste framför Arsenal. Jag , kolla fotboll? Ha. Var helt enkelt förtrött för att säga emot så fick bli han som höll i kontrollen. Blev också en runda ute o sen somnade vi himla gott, att somna i sin pojkväns tröja är nog de absolut bästa som finns.

 

 

Idag blir det VÄLA med mamma, mer shopping står på listan! Bland annat ska vi kika efter två klänningar,bikini,underkläder.

Ha en bra söndag & ta vara på ledigheten!

xoxo


Kommentarer
Postat av: madde

drott förlorade ._.

2010-04-25 @ 11:38:13
URL: http://eraseandrewind.webblogg.se/
Postat av: epb

fin blogg:),

och ja att somna i sin killes tröja är de bästa som finns;)

2010-04-25 @ 12:52:33
URL: http://bbloggelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0