Hair!



Testat två nya produkter, en inpackning& ett volymmousse!


Hårinpackningen kommer från loreal profesional paris och jag har skrivit om den tidigare men idag var första gången jag själv provade den, den var helt klar den bästa jag testat! Håret blev lätt och silkeslent och fick massa glans. Tror den kostar runt 170kr och den är verkligen värd priset :)

 

Volumemousset kommer ifrån Niveas hårkollektion och fungerar helt okej, den är verkligen budget så vet inte om man skulle förväntat sig så mycket. Volymen blir riktigt bra men minus är att det verkligen inte håller hela dagen. Håret kändes också väldigt äckligt när det regnade o håret blev blött efter användning av det.

 

 

Ikväll ska jag ha på mig en klänning från ZOUL, den är dock mycket finare iverkligheten än på bild!







xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0