HELG!

Godmorgon, blev ingen update igår då jag inte var hemma på hela dagen! Spenderade två timmar på träning och sedan blev det mys med tim. 

Här kommer en bild på hur jag såg ut igår!

På dagen i skolan hade jag dock en helt annan outfit, hade min höga midjekjol och en spetsklänning under, tja.. de låter fail, men blev faktsikt riktigt snyggt men fick va noga med att stoppa in klänningen ordentliget. Fick ingen outfit bild på de då jag fick stressa som en tok på morgonen &sen innan träningen bytte jag om . Men här kommer en bild, så använd er fantasi och förestell er att överdelen är i svartspets!
.

 

Idag blir det ännu en helg med handboll på schemat, HAHA. Jag&Hedvig har verkligen blivit insatta nu. Idag är det drott som spelar mot ystad i arenahallen, kan nog bli riktigt nice då stämningen ska vara på topp!

Funderar på om jag ska ringa henne nu och dra med henne en sväng på stan innan, eller om jag bara ska chilla .. Aja, nu ska jag ta en dusch och hitta en dagens outfit, känns som det blir chinos som åker på , hm..

 

Ha en bra dag, hörs later!

 

xoxo


Kommentarer
Postat av: hedvig

lite stan, lite anna, lite handboll = ♥

2010-04-24 @ 19:00:10
URL: http://trainonfire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0