HEMMA

Så.. nu är man hemma efter en trevlig&något långsam eftermiddag:)
god tårta fick man iallafall och känner mig heeelt död nu efter två timmars lekande med småbarn, haha!
vad kvällen ska innehålla är oklart just nu, men tror faktiskt att det lutar åt chiilll, kanske med nån kompis.



Just det, skulle tipsa om ett Silvershampo. 
Disp Select Blond Shampoo heter det och det fungerar verkligen, har testat ett antal genom åren men detta slår verkligen allt. Ett plus är också att det är väldigt återfuktande så det sliter inte så mycket som andra märken kan göra.  Jag har användet just detta ca. 3 gånger nu och jag märkte resultat redan efter första tvätten. Det går att köpa på de flesta frisörsalonger skulle jag tro, mitt köptes på Salong Madonna här i Halmstad, och jag vet även att man kan köpa det på www.eleven.se
Här kommer en bild på det med som ni kan ta med ut på shoppingrundan så ni har en aning om hur det ser ut:D
Tagen från google.se

 

 

xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0