life?

Haha, märks ganska tydligt att jag inte har något som helst för mig idag då det blivit väldigt många inlägg, vänj er inte vid den mängden i fortsättningen!
Kan bero på hur sent jag somnade igår kväll, som faktiskt var väldigt trevlig! Tänker inte gå in på den för mycket men träffade Stina runt 20.00 och sen åkte vi buss 40 fram&tillbaka, mer behövs inte.  
Idag har jag iallafall varit himla trött och ett jäkla illamående och i sittandes huvudvärk, aja det blir vad man gör det till :D

Så ikväll ska jag äta en mix av exotiska frukter, hell yeah! det är gott!
Film ska även kollas, PS. i love you! blir det, hört mycket bra om den så har endel förväntningar.


Tänkte lägga upp en bild på olika linnen jag fastnat för, alla från Gina tricot.




Första linnet har jag faktiskt hemma, det är väldigt sött och har en fin rygg.
Brukar matcha det med ett lite längre under så att jag kan ha det till leggings, men nu till våren så kommer det passa skitbra till ett par ljusa jeansshorts och mina converse, SMACK!

Andra linnet har jag provat, dock är det väldigt djup ringning vid armhålan vilket fick mig fundera på vad fasen jag ska ha under?  en vanlig bh blir inte alls snyggt, men finns ett par på Bikbok som kanske skulle passa. Annars tror jag det blir hur fint som helst i sommar med bara en bikini under, tror jag köper det nästa gång jag är i stan!

Tredje linnet har jag inte sett i verkligheten och inte provat så vet inte alls hur det sitter, men eftersom det är vitt,spets,transparent så tror jag det är en dröm för mig. Frågan är bara, hittar jag det i stan och kommer jag på något snyggt att ha under?

 

 

xoxo


Kommentarer
Postat av: Stina

Det tredje var verkligen asssfiiiint! :D

2010-04-10 @ 21:15:18
URL: http://stinakarinlinnea.blogg.se/
Postat av: hedvig

åh, älskar det tredje. PUSS!

2010-04-11 @ 00:11:25
URL: http://trainonfire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0