Lipstick

Våren är här och det är underbart väder! Har inte fått tag på Hedvig än, men förhoppningsvis så hinner hon fixa bilden redan idag, skulle vara himla kul då hon är väldigt duktig.

Tänkte tipsa om en sak, precis som rubriken säger.. Läppstift!
Tror att det är något som många satt i ett fack, som många gått emot utan att äns testat.
Innan, så delade jag också den åsikten, att det var starka färger,kladdigt och fult. Men nu har jag ändrat mig då jag hittade ett perfekt som passar till vardags.

Det kommer från märket Lumene som säljs på både Åhlens och Kicks, Lumene är ett märke som har väldigt naturliga nyanser, det är alltså inte en så stark färg med massa glitter i, fet diss till sånna varianter!
Istället så finns de i massor av mjuka nyanser där alla kan hitta en som passar en själv.

Det är väldigt vårdande och sitter bra under dagen och det känns väldigt behagligt, tror det innehåller vitamin E och jag har verkligen märkt att mina läppar är mycket mer återfuktade sen jag började använda detta.

Jag har nyans 79 Budding roses.



xoxo


Kommentarer
Postat av: hedvig

du är så söt i rosa läppar baby!

2010-04-14 @ 20:22:53
URL: http://trainonfire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0