lovenfriendship

Dagen blev sjukt nice igår, jag tog tag i mig själv och drog ut på stan med Stina! Vi tog en fika på roberts och sen kikade vi runt i affärerna, hittade massa fint bland annat en sjukt söt klänning som det kommer komma bild på lite längre ner i inlägget. Vi hann också inom 035 där vi chillade lite och snackade om allt, en härlig stund med en underbar vän , nice!   Frammåt kvällen så träffade jag min pojkvän, vi beställde pizza och sedan blev det fredagsmys.   


Klännigen är så himla fin, mycket sötare i verkligheten dock.
Den kommer från märket MANGO som ni hittar på MQ och den kostar 499kr.

Tänker mig den i sommar när man är brun, har nersläppt lockigt hår och är barbent.

 

 

Idag hade jag tänkt chilla rakt igenom, dock ändrades planerna så ska strax hoppa in i duschen. Blir att möta Stina i eftermiddag och sen ikväll ska jag försöka ge lite mer tid till pojkvännen. 

 

Take care guys!

 

xoxo


Kommentarer
Postat av: Stina

love ya gummän, och den klänning var ju ba helt AMASING! ^^

2010-04-18 @ 23:19:27
URL: http://stinakarinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0