PÅ G!

Det är verkligen ingen värme ute, och jag som trodde våren var här!
Tänkte slänga upp en outfit bild då jag ändå inte har något bättre för mig (outfiten är för någon dag sen), är verkligen sjukt trött så får bli en hemmakväll framför en film, förhoppningsvis så kommer lina hem om någon timme från sin danstävling så då kanske jag får sällskap iallafall(Y) .




HAHA, bilden är inget att hurra för. men ärligt, vad ska man förvänta sig av en tjej som haft sin blogg i 1dag ;)



Skinnjacka från Only
Halsduk från GinaTricot

Oversize tröja med röda ränder (finns också med blå) H&M

Till detta blev det även en feet silverring och vita converse!


xoxo


Kommentarer
Postat av: hedvig

HÄÄÄÄÄJ SÖTE FANSKAP!

2010-04-11 @ 00:10:02
URL: http://trainonfire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0