PAIN!

Jaha, ännu en ny dag i solsken. Det diggas!
Dock är humöret inte lika tipp topp som de förra dagarna, kul med sol. Ja visst, och om det hade varit grått&regn hade jag nog kännt ännu sämre.. Så det finns alltså alltid något litet positivt med allt :) yeah!

Varför jag inte är så glad?   hm.. Ledsen, det är jag verkligen inte, har inget med någon händelse alls att göra, mer än att jag har sån jävla PAIN i ögat, alltså.. DET GÖR SÅ ONT!!!!! ingen som vet vad man ska göra? tagit på ögonkräm och kylt det med isbitar, men inget hjälper. Det är inte alls svullet eller rött och så, det gör bara väldigt ont! 
Verkar som att det blir en kort skoldag för mig, påskriven lapp av mamma som ska lämnas till mentorn och sen kilar jag nog hem, om det inte skulle ske något mirakel och allt blir bra under dagen! ;) .     Ska försöka va med på spanskan, matten och kanske lite av so;n iallafall, synd att vi har den jätte långa rasten där emellan bara.. hm.


Saknar även min pojkvän, haha.. 2dagar utan varann och jag tänker på honom konstant, menmen.. Det är väll så man känner när man är kär, ja galet kär.  Oj , vilket klagande inlägg, usch.. Haha!   Jaja, vissa dagar är man inte på toppen så idag blir det nog inte mer inlägg men då tar vi igen det imorgon istället.

Ha en bra dag allihop&le för mig också ;D njut i solen och skapa en snygg bränna!


xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0