Pandora

Mitt favoritarmband är utan tvekan det från pandora, försökte knäppa en bild på det men jag som inte har några speciella fotokunskaper xd (kommer bli bättre)  fick bara ett par rent ut sagt skitdåliga bilder, haha! Hoppas ni ser någorlunda :D   Det jag gillar med pandora är att man kan göra det hur personligt som helst, så här kommer en bild på mitt !    HAHA, klaga inte på att ni inte ser !




Har lite olika berlocker, endel är silver&andra har guldinslag i sig. himla fint!
Tror att jag nästa månad ska köpa en ny berlock, kanske en till med ingraderad text. Har en sådan just nu där det står "together forever" .








Här är två berlocker som jag inte skulle tackat nej till! 



Oj, dags att kila för nu ropar pappa! Ska en sväng till gymmet och ikväll blir det en kvällsrunda med hedvig www.trainonfire.blogspot.com    :)   Ha en bra eftermiddag guuys!


xoxo


Kommentarer
Postat av: sofie

Jag älskar också Pandoraarmband men har bara två stycken berlocker!! :) kram

2010-04-12 @ 19:03:27
URL: http://pippisdabok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0