PEPP?

Fan, jag är inte taggad eller peppad på något..
Orkar inte va med kompisar direkt efter skolan, orkar inte träna lika ofta som jag är van vid, orkar inte bestämma träff med killen. Hmm, what's happenin?   Enda gången jag varit med en kompis denna veckan är då jag var med Hedvig, enda gången jag tränat denna veckan var igår. Inte alls likt mig, någonstans.  Jag är inte ledsen, bara väldigt otaggad, hur gör man? hur gör man för att få upp humöret igen? få tillbaka all energi och glädje? Känner mig så sjukt trött, vill bara lägga mig i sängen igen, sova bort halva dagen, sola lite och sen chilla.. För ett par dagar sedan var det precis tvärtom, jag hoppas nästan upp ur sängen, blev klar på 20minuter och efter skolan spenderade jag många timmar med pojkvännen,vänner eller på gymmet. 

Tror dock det är ganska uppenbart varför jag känner såhär, lovet tog slut och det är första veckan i skolan. Klart man blir trött snabbt? eller..  Sen äre 'lingonvecka' nästa, och veckan innan så brukar jag känna såhär, min hemska pms brukar spöka runt och jag får ett riktigt hett temperament . Haha, intressant fakta för er!


Aja, hoppas detta ändras snart, eller vaddå hoppas. KLART SOM FAN att det gör!  
Nu blir det att lyssna på musik som gör än peppad på livet och sedan beger jag mig till skolan för att skriva ett nationellt prov i matte, wish me luck:D!



Hörs later:)



xoxo

Kommentarer
Postat av: hedvig

aw, anna, det är väl inte fy skam att vara med mig?? ;)



nämen shit, måste kolla på ekvationer!! eller inte typ. whatevaaah, det går som det går idag!

du är bäst och det är ju såhär, upp och ner, ner och upp. puuuuss

2010-04-16 @ 07:58:41
URL: http://trainonfire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0