Släktmiddag

Hej!

Dethär blir mitt allra första inlägg, tänkte att min blogg kommer vara väldigt spontan (kommer alltså bara skriva då jag har lust, ingen press på 10inlägg/dag här :D)  hoppas några hittar hit iallafall och med tiden kommer design osv att ändras! :)

Kanske ska fortsätta med att berätta att jag är en tjej född 1994 från västkusten & att mina timmar mest spenderas på Friskis&Svettis (ett centralt gym)  och i staden :) .  

Nu ska jag iallafall på Släktmiddag då min farfar fyller hela 84år! grattis farfar<3 

när jag kommer hem igen så ska jag tipsa er om ett grymt silvershampoo, om jag är tillräckligt teknisk för att hitta hit igen :D

xoxo


Kommentarer
Postat av: hedvig

:D:D:D::D:D::D:D:D

2010-04-11 @ 00:09:14
URL: http://trainonfire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0