TACK!

Som ni ser så har jag faktiskt fått en design på bloggen, iallafall en tillfällig då den var så himla tråkig innan :)
Detta får jag tacka Bettina för , kolla in hennes på www.booak.blogg.se  !


Nu är kvällen här och jag har ny outfit  (haha, när ska mina outfit bilder bli bättre?)  Ikväll ska jag ta en promenad med sanna&hedvig :D ska bli himla mysigt, hedvigs kamera är med så kommer säkert dyka upp bilder här i bloggen om hon hinner skicka inom kort tid! :)




outfit&facelook hade ni där ja. otydliga som fasen men det ska bli bättring. höhö.


skinnjacka Only

Farfarströja Indiska

Chinos JC

och smycken på det!

 

 

 

Ha en bra kväll guuys  så hörs vi sen!

 

 

xoxo


Kommentarer
Postat av: hedvig

pusspuss! har typ bara bilder bakifrån och på dina skor baby ;D

2010-04-11 @ 21:32:09
URL: http://trainonfire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0