TIME FOR SCHOOl

Usch vad det är tidigt, tusen gånger tröttare idag än igår.. Menmen, får sätta på en go playlist&försöka få upp humöret:D yeah, det är sol&värmen kommer nog uppåt dagen, vad har man att se sur ut för? NOTHING.

Som ni redan märkt så har antal inlägg minskat ganska mycket (hihi) och det kommer nog fortsätta såhär, har mycket mindre tid när det är skola o är nästan aldrig hemma förrän på kvällen någon gång o då är de läxor eller träning som väntar^^ jaja, idag var det tänkt att jag skulle hem till Hedvig efter skolan för att få hjälp med ännu en ny design, men fick höra från mamma att min kusin & deras familj nog skulle komma hit så vi får se hur det blir med det, tyvärr "/ . 


Dehär morgon inläggen är egentligen ganska onödiga, då jag inte hinner skriva så mycket o inte lägga in bilder osv. Dock tycker jag det är en suuper start på dagen så haha, ni får helt enkelt hålla ut :) & lite längre fram tänkte jag börja med hiss/diss, kanske ett videoinlägg om jag skulle känna mig väldigt spontan en dag! HAHA. 


Ha en bra dag & vi hörs förmodligen senare!


xoxo


Kommentarer
Postat av: sofie

finfin header :) kram

2010-04-13 @ 18:52:52
URL: http://pippisdabok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0