VÅR!

Våren är här, på rittigt! Det känns :D WIHUUUUU!

Nu är jag klar, haha och ja.. min spargris (hahah) är sönderslagen av ingen mindre än mig själv, hur det gick till? jo.. jag kände att jag behövde lite mynt och märkte att jag tappat bort nycklen, så jag ställer mig utomhus i trädgården och kastar den så hårt jag kan i marken och synen jag ser är massa 1,5 och 10 kronor på hela asfalten, så det var bara att börja samla ihop det i en låda.. haha


Idag har varit en lika soft dag med fint väder, hoppas det stannar kvar då man får ett mycket bättre humör och en starkare vilja när det är så soligt!   Jag hann träffa Hedvig idag, som ni ser på den nya headern. Jag är väldigt nöjd faktiskt, en väldigt enkel design precis som jag gillar det. Tyvärr hade vi inte så mycket bilder på mig i Hedvigs dator så fick bli en bild från i vintras, men bilden kanske byts ut snart, vem vet ;) .

Här kommer massa bilder.. 
Tyvärr ingen dagens outfit då jag inte hunnit ta det och slängt av mig de kläderna nu, men jag hade ett vitt ribbat linne & en hög hallonrosa? kjol över det, plus converse.







Kommentarer
Postat av: Stina

Jätte fin design! :D

2010-04-13 @ 22:40:27
URL: http://stinakarinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0