WOOHU!

Åh, vilken underbar dag det har varit! Allt har verkligen klickat perfekt. Vet att det är jäkligt tråkigt att läsa en löpande text utan bilder o när det egentligen inte är något speciellt som skrivs.. Men idag får det faktiskt bli så, ska börja ta mer bilder när jag är ute och gör saker med kompisar,pojkvän osv. men just nu är jag ju faktiskt nybörjare så för mycket förhoppningar hoppas jag att ni inte har ;) !

 

Skolan började iallafall prick klockan 9.00 och jag, Anna Sonesson. Var i tid, första gången på länge men vem vet, detta kanske håller i sig nu, HOPPAS!    Var en riktigt chill dag o solen tittade fram i princip hela dagen och det var tvåsiffriga grader, mums.  
Efter skolan så drog jag in till stan och träffade Tim, vi gick runt ett tag o kikade runt och sen tog vi vägen runt Nissan hem till honom, himla mysigt är ett att gå och hålla någon man tycker om i handen och samtidigt ha fin utsikt, gillas starkt!

 

Hade tänkt lägga in lite bilder från idag, dock krånglar usb sladden så får la strunta i det.. Men bara för att ni älskar det så ska ni få en webbcamera bild men topp kvalite ;)  Ha en fortsatt bra kväll&sov sött.


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0