wrongwrongwrong..

Argt inlägg, ni är förvarnade!


SERIÖST VAD MER KAN GÅ FEL IDAG ?! SHIT.

Först började dagen med att jag var sjukt trött, ville knappt gå upp.. Hann knappt käka och fick nästan springa till skolan där ett nationellt prov väntade, FYFAN!  Det gick väll ändå helt okej tror jag, men inte nog med det, i mitten av dagen kommer en SÅN JÄVLA MENSVÄRK, som inte vill ge med sig även efter att jag tagit en ipren. Och nu, till det som absolut inte skulle hända, som inte äns fanns i tankarna eller i ens vildaste fantasi. MINA VITA NYA CONVERSE FÅR GUL FÄRG PÅ SIG! GUL JÄVLA MÅLARFÄRG! Jag trodde jag skulle få damp då jag plus detta hade en jävla pms och mensvärk, men jag handlade det ganska bra och tog ett djupt andetag då det endast var ren otur. MEN FYFAN , jag som letade som en idiot efter dem.. De var helt slut i hela stan+helsingborg och nu är de förstörda, nämnde jag att färgen var knallgul? -.-   De ligger i tvättmaskinen just nu så får hoppas på det bästa.. Om färgen inte går bort så får jag ett par nya, men problemet är inte det.. Utan problemet ligger i att det finns inga converse i min storlek i hela stan, de tar slut direkt och det är knappt att de får in mer för det är sån brist på converse då de varit väldigt efterfrågade detta året. Men får väll hoppas att det isåfall finns kvar på internet, eller något. FYFAN!

 

 

Menmen, när det är som värst kan det väll bara bli bättre.. eller? ;)
Jag ska iallafall inte sitta hemma och sura och låta mitt humör ta över, istället ska jag ta en fika med stina i stan, www.stinakarinlinnea.blogg.se  . Efter det ska vi kolla runt i lite affärer och kvällen spenderas med pojkvännen. Ska bli kul både att ta en fika med Stina då det var ett tag sen vi gjorde något sånt tillsammans och det ska bli sjukt underbart att träffa killen ikväll då vi bara träffats en dag denna veckan pga mitt pms besvär, haha. Vill som sagt inte göra så mycket, tappar all ork under denna perioden men idag ska jag fan ta och besegra mitt humör och köra på!






Dagens outfit kommer här, bild i sämsta lag men tog den snabbt imorse och var ändå inte något speciellt.




Haha, okej.. Ni ser ingenting.

Det är iallafall den höga kjolen som jag även bar igår och sen ett vanligt linne under. Sjalen har en himla fin färg och kommer ifrån MQ.

 

 

Take care, vi hörs sen!



xoxo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0