YEaH

Har varit en riktigt nice helg!

Men idag är det måndag och början på ny vecka, börjar vid nio idag så tänkte slänga in ett inlägg! 
Idag tänkte jag ba chilla, inte göra något alls efter skolan. Som max tänker jag dra till gymmet, men annars så ska det bara vara lugnt, hoppas nu jag håller detta och inte drar in med någon i stan eller något för tror jag behöver en soft dag! Jaja :D  Här kommer lite bilder på jeansen och linnet, enjoy!

                       

Linne Dr Denim          Jeans VeroModa      

 

Det får även bli dagens outfit, converse plus smycken på det så blire kanon!

 

Har ni gjort något kul i helgen? Dela med er!


xoxo


Kommentarer
Postat av: sofie

dem var verkligen skit snygga jeansen (Y) :)

2010-04-26 @ 18:18:35
URL: http://pippisdabok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0