YEAH!

Idag är det vååår i Halmstad! Fåglarna kvittrar, Folket är glatt och mer hud börjar visas ;) .

Hunnit äta en stoor mjukglass, inviga mina jeansshorts och sola&faktiskt fått en del färg, HÄRLIGT! 




om ni kommer ihåg så skrev jag i ett tidigare inlägg hur jag matchade ett vitt linne med volang? (bild på linnet finns i tidigare inlägg)  det har nu ett tag matchats med som sagt leggings och ett längre linne, men idag så blev det jeansshorts och ett par converse och smycken på det, såååå mycket underbarare! Hoppas bara vädret håller i sig, så man kanske kan gå i shorts även på skoldagarna :) Nedan kommer en dagens outfit bild, Och ja, jag är fortfarande sämst på det xd

 



hoppas ni ser lite hur det såg ut, på detta var det ett halsband från oxxo, som syns lite halvtydligt på bilden och min egengjorda silverring (kommer nog bild på detta) och självklart mina vita converse. Ingen speciell outfit egentligen, men så fräsch&somrig!
Kanske ska nämna att jeansshortsen är ett par avklippta jeans från Gina.









Facelook? haha..  sminket blev väldigt lätt idag, endast mascara och lite läppglans.




xoxo


Kommentarer
Postat av: asa

har letat efter det där linnet! åh

2010-05-07 @ 20:25:55
URL: http://flyasaltothemoon.blogg.se/
Postat av: asal

har letat efter det där linnet! åh

2010-05-07 @ 20:26:08
URL: http://flyasaltothemoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0