Dayafter

Valborg igår då! Blev himla trevligt och mycket ansikten, både nya&bekanta.
Började med vi var ett par tjejer som tog oss till Verona för att äta tillsammans, var riktigt mysigt&det togs mycket bilder, ska höra med Ida om jag kan låna några stycken&slänga upp här! :)

Efter många timmar drog vi oss till stan och kollade läget o bille,lina,ida&melis drog sig hemmåt men då fortsatte jag&sanna mot Västra där vi träffade många från pararellklassen på vägen, efter det drog vi mot alet där man fick träffa på en del nya!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, är så galet trött.. nästan så jag tänker gå i mjukisbyxor idag, och det är inte  likt mig, men som tur är så är jag precis på gränsen så ska nog hitta energin att få på mig ett par leggings iallafall ;)   .  Har ju 9månader med min tim, så det ska vi fira genom bio&sällskap förhoppningsvis.

Men nu ska jag försöka fixa mig lite, hoppa in i duschen&hitta kläder!

vi hörs guys!

 

 

xoxo


Kommentarer
Postat av: Ida Aspberg

ja du kan ta bilderna :)

2010-05-01 @ 13:57:07
URL: http://idaaspberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0