.

jag är sjuk, kan inte bli så roliga inlägg då eftersom jag inte har någon dagens outfit utom pojkvännens tröja. hehe ..  Bara tagit de lugnt idag, käkat björnbär&pluggat en del, dock borde jag lagt ner ännu mer tid på det!

Kvällen kommer bestå av tv, plugg&sova, fyfan.. Jag vill ha på mig riktiga kläder,känna mig nöjd med utseendet och allt, men men. Det kommer väll! :)

Imorgon är det dags att skriva nationella igen, denna gång i kemi! Så ska iallafall till skolan på morgonen, förhoppningsvis stannar jag hela dagen och på kvällen åker isåfall jag och mamma för att kika på skor till avslutningen!


Har ni tips på vart man kan hitta en snygg svart transparent skjorta? SKRIV!!!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0