Mycket att göra..

Godmorgon!

Förlåt för usel uppdatering, eller.. Så usel är den kanske inte? är ju iallafall ett inlägg per dag, haha okej. det är inte bra! I början blev det ju cirka 5 stycken och alltid så mycket nytt att skriva om. Men hey, anledningen till att jag inte bloggar lika ofta är inte för att jag inte har så mycket att skriva om eller tycker det är tråkigt, för jag gillar det! verkligen. Men , det är tiden som inte räcker till.. Igår hade jag tänkt skriva ett par inlägg när jag kom hem, försökt fixa bloggen på devote och lite annat men hade fullt upp hela dagen så..

 

Efter skolan så träffade jag nämligen Hedvig en stund, kikade i den Elle, fyfan vad fina saker det är i den! grymt.

Efter det tog jag&tim en runda i stan och sen drog vi hem och gjorde pannkakor och fortsatte kvällen med mys.. Så tyvärr fanns det ingen tid för bloggen efter det.

Aja , när jag är helt frisk (varit sjuk fram o tillbaka hela veckan) så kommer bloggen bli kalas igen, håll ut guys!! Och är öppen för förslag, så ba hojta till om det är något ni saknar.



 

 

xoxo


Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: hihi tack sötis! :)

2010-05-07 @ 23:51:23
URL: http://stinakarinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0