OHO!

Halo läsare!
Trevlig dag idag, väldigt soft. Först Nationella i ca. 3 timmar och sedan var det film tittande, dock var jag i datasalen&gjorde klart en powerpoint. Suttit ute lite i solen och sen blev det stan med mamma för att leta skor, and guess what? I FOUND!  i första bästa affär, Scorett där hittade jag mina älsklingar. De ska användas på balen/skolavslutningen och förhoppningsvis mer i sommar.



Lite bilder, kommer kanske bättre bild på skorna. hm.. haha! Men kika på Scorett de hade hur mycket som helst, tjejerna som jobbar där är sjukt trevliga och de har mycket storlekar.

 

Åh, vill va med min pojkvän ikväll.. var ett tag sen, han är på boxning -.- skulle vara slut nu vid sex men verkar som den drar över till halv sju, får se om det blir lönt sen! Aja :)

 

 

Ha de nice guys!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0