outfit!

Godmorgon!
- usch idag mår jag sämst, sån jäkla huvudvärk,ont i halsen så jag knappt kan svälja&ont i magen.

ska iallfall gå till skolan så att jag inte missar första NO lektionen, känns som den är viktig då det snart är Nationella, ska också leta upp mina böcker så jag kan ta hem dem. Så mitt mål är alltså att klara av hela no lektionen, men om jag mår bättre under dagen som jag hoppas (då jag hatar att vara sjuk) så stannar jag hela dagen, det skulle egentligen vara det bästa då vi har en till no lektion i eftermiddag.. hmm, får se hur mycket jag orkar innan jag faller ihop. Blä, vem fan kom på att man kunde bli sjuk ?!

 

Här får ni iallafall en dagens outfit (klickbara bilder för större bild)

Blåa jeans Gina tricot

Transparent blus H&M

Färgad tub-bh (andra bilden) BIKBOK

Ändrade ock bh till en svart, blusen är mer transparent iverkligheten.

converse på detta&något armband, ha det bra guys&krya på mig ;) !

 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0